חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

בית חם ונעים בקצת מאמץ והרבה אוירה

רבים הם הייתרונות למערכת חימום תת רצפתי על מים: החום בה אחיד, היא אינה מייבשת את האוויר, היא ניתנת לוויסות ובקרה, היא בריאה יותר מאחר והחום מגיע מכפות הרגליים ומעלה ולא להיפך "כשכפות הרגליים חמות כל הגוף חם" וכן היא יותר זולה להפעלה משמעותית מול מערכות החימום האחרות.

מערכת חימום תת רצפתי הינה דבר שיש לעשותו בצורה מקצועית וכן עם נסיון, עם חברת חימום פלוס והנסיון המוכח שלה ואלפי הלקוחות המרוצים במהלך השנים חימום פלוס הינה הכתובת לבצע מערכות חימום עם אחריות כוללת, טיב מוצר, מקצועיות ושרות מהטובים בשוק.

חנוכיית חימום תת רצפתי
חנוכיית חימום תת רצפתי

מה מכילה מערכת החימום?

  1. קווי הולכה מחנוכיית החימום ועד משאבת החום
  2. בידוד
  3. רשת ברזל
  4. צינור רב שכבתי עם ליבת אלומיניום – ישנן חברות שמשתמשות בצנרת שכולה פלסטיק, ההסבר לכך הוא פיזיקה פשוטה. מתכת מעבירה יותר חום מפלסטיק, ועל כן מערכת צינור עם ליבת אלומיניום, הרבה יותר יעילה וחסכונית.
  5. חנוכיית חימום תת רצפתי
  6. מערכת טרמוסטטים – עם חלוקה של טרמוסטט לכל חדר וברזים חשמליים. היתרון במערכת הטרמוסטטים חוסכת לנו בין 30-35% בצריכת החשמל, ולכן אל תוותרו עליה.
  7. משאבת חום הכוללת בהתקנתה משאבת סחרור, מיכל התפשטות, מקטין לחץ ועוד מספר רכיבים ואביזרים.

האם ישנה אחריות ותחזוקה על המערכת?

כן. אחריות על המערכת הינה דבר הכרחי וחשוב מאוד. חימום פלוס וי. אי.פי תספק לכם אחריות על חברת החימום. משאבת החום, הצינורות התת רצפתיים, הטרמוסטטים וכן על כלל המערכת. חשוב לדעת כי משאבת החום הינה מרכיב חשוב ויקר בעסקת החימום, ולכן אסור להתפשר על טיבה.

חימום פלוס וי. אי.פי מציעה באחריותה:

  • 3 שנים אחריות על משאבת החום אחריות יבואן+ אחריות חברה
  • 3 שנים אחריות על כלל המערכת
  • 20 שנים אחריות על הצנרת התת רצפתית

כיצד ניתן לשלוט בחימום?

בחימום פלוס וי. אי.פי אנו עובדים עם טרמוסטטים מהמתקדמים בשוק, בעלי אופציית wifi . כשאתם נכנסים לחדר תוכלו לכוון את הטמפרטורה באופן ידני או על ידי הטלפון החכם שלכם.

קהל שומרי השבת, לטרמוסטטים שלנו יש שעון שבת שבועי שאפשר לתכנת כל יום בשבוע בנפרד ולשנות טמפרטורה בכל שעה שנוחה לנו.

האם קיים חימום תת רצפתי גם בחדרי המקלחת?

בוודאי, מערכת החימום התת רצפתי מותקנת גם בחדרי האמבטיה. נגמרו ימי הקיפאון, סיימתם מקלחת, עם חימום תת רצפתי תצאו לחדר חמים ונעים.

מהי הטמפרטורה ברצפה?

אנו יודעים שהמיתוס הוא שהטמפרטורה יכולה להיות רותחת, אך צר לנו, אנו נאלצים לשבור את המיתוס. הרצפה בזמן פעולה לא רותחת, אלא חמימה ונעימה. הטמפרטורה לא עוברת ברוב המקרים את 35 מעלות צלזיוס.

מערכת חימום תת רצפתי עובדת בצורה של הסעת חום, היא מתחממת ופולטת חום נעים לחלל ואט אט, האוויר החם עולה מהרצפה לכל חלל החדר. המערכת יכולה להגיע למקסימום 30 מעלות צלזיוס בחלל, אך זהו דבר שרובכם לא תצטרכו כי אינכם גרים באנטרקטיקה.

האם קיים טרמוסטט בכל חדר?

אנו בחימום פלוס וי. אי.פי מתקינים טרמוסטט בכל חדר, ובכך מאפשרים לכל אחד מבני המשפחה לקבוע את הטמפרטורה הרצויה והנעימה לו.

מה ההבדל בין חימום במזגן לחימום תת רצפתי?

קיימים הבדלים רבים בין חימום במזגן לחימום תת רצפתי, בתחילה, מזגן מייבש את האוויר בזמן החימום, במהלך פעולת החימום המזגן פולט הרבה חיידקים, דבר מהווה בעיה לאנשים עם קשיי נשימה. בנוסף, עם מזגן כמעט בלתי אפשרי לחמם חללים גבוהים, בגלל שהחום תמיד עולה למעלה ולמעשה לא מגיע לתחתית החלל. ולא הזכרנו את רעש מזגן שמזכיר לנו שהוא פועל.

מול המזגן עומדים היתרונות הרבים של חימום תת רצפתי: הוא מחמם את הבית בצורה נעימה, אינו מייבש את האוויר והינו הפתרון הטוב ביותר לחללים גבוהים. מערכת חימום תת רצפתי מגיעה מתחתית החלל ועולה למעלה, ובכך גורמת לחלל להתחמם טוב יותר.

האם מערכת החימום פולטת קרינה?

אנו בחימום פלוס וי. אי.פי עובדים רק עם מערכות חימום תת רצפתיות על בסיס מים – ואלו אינן פולטות קרינה!

כמה זמן לוקח לחמם את הבית בעזרת מערכת חימום תת רצפתי?

בעזרת מערכת חימום תת רצפתי תוך 3 שעות הרצפה תהיה חמה!
חשוב רק לקחת בחשבון שמאחר שחימום תת רצפתי עובד על הסעת חום, למערכת לוקח זמן עד שהחלל יהיה חם. לכן מדובר במינימום של 10 שעות פעולה, ועם זאת משאבת החום עובדת בעונת החורף כל הזמן, ולכן לחכות את הזמן הזה נחכה רק בתחילת החורף.

מה קורה במקרה של הפסקת חשמל?

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים עם משאבת חום אינה יכולה לעבוד במקרה של הפסקת חשמל (כמו גם מזגן ועוד לא מעט מערכות חימום הקיימות בשוק). אך מערכת הטרמוסטטים ומשאבות חום של חימום פלוס וי. אי.פי יודעות לחזור לפעולה בדיוק כמו שהגדרנו אותה לפני הפסקת החשמל, דבר שלא קיים בכל המערכות.

האם המערכת בטיחותית לילדים?

כן, מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים היא מערכת החימום הבטוחה בעולם. למערכת אין גופים גלויים המתחממים כגון: תנורים או קמינים שאפשר להיכוות מהם, או לחלופין רדיאטורים שאפשר בטעות להיתקל ולקבל חבטה מהם.

במערכת חימום תת רצפתי אנו יכולים רק ליהנות מטמפרטורה נעימה וחמימה, ללא שום אפשרות לזליגת חשמל!